Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 27 februari 2023

Vintage blue scenery kaartjes

 Hallo,

Ik had het super mooie papier;
Vintage Sky van Craft O Clock nog op mijn bureau liggen.
En vond dat de scenery uitdrukplaatjes;
Blue Flowers en Blue Rose van Yvonne Creations
daar erg mooi bij passen.

Ik heb daar nu 4 stemmige kaartjes van gemaakt
die geschikt zijn voor veel gelegenheden.


Ik vind het handig om dit soort, wat simpelere kaartjes,
in meervoud te maken.
Je hebt dan toch het materiaal voor je liggen.

Ik heb zelf bloemen gemaakt van stansen van ECD.


Door wat jute touw op de kaartjes te verwerken,
krijg je een mooi extra effect erbij.


Ik had wat stukjes designpapier over,
dat je nog wat wit van de basiskaart ziet vind ik niet erg.


Bij de vintage sky lijn zitten ook knipplaatjes van bloemen, 
deze heb ik op de kaart gebruikt.
Om achter mijn zelfgemaakte bloemen te plakken.
Zo heb ik een leuke bloemtoef.


Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoeken
van ons blog.

Tot de volgende keer weer.


Hier onder vindt je mijn gebruikte materialen.
Klik op de foto en je komt in de webshop bij het desbetreffende artikel.

 

 

  

  

 


6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat zijn ze mooi geworden !
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Anoniem zei

Schitterend

Anoniem zei

Prachtig, de bloemen
Het plaatje . De kleuren, een mooie geheel
Groetjes
Tine

Anoniem zei

Zo mooi

Monique zei

Mooi!