Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 26 februari 2023

FBLive - Art journal pagina met 49And Market

  Hallo Allemaal

Op 28 januari heb ik een live uitzending mogen geven
in de Facebook groep - Create it with HobbyVision.
Dit keer had ik een art journal pagina gemaakt
in Mixed media stijl.
  Met o.a. producten van 49and Market, Tim Holtz en meer.

De achtergrond heb ik gedaan met twee kleuren Distress Oxide.
Deze eerst op een acryl blok aangebracht.
Met een soft brayer deze uitgerold.
Daarna dunnetjes aangebracht op 200 grams watercolor papier.
Daarna stukjes collage papier gesneden en de randen bewerkt met
Distress crayon.
 Deze stukjes heb ik opgeplakt met een plakstift.
Het collage papier is van 49andMarket uit de serie Blossom.
 Ook nog washi tape rondom geplakt.

Vervolgens hier en daar gestempeld en 
structuur pasta aangebracht met een JMA mask stencil.
Nog leuke rubbons hier en daar opgewreven.
De randen van het watercolor zwart gemaakt met de stempel kussen.

Zo, de pagina is klaar en deze in mijn art journal geplakt.
Helemaal blij mee.

Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.


De gebruikte materialen kan je hier vinden; 

Dankjewel voor het langs komen

3 opmerkingen: