Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 6 februari 2023

Online valentine surprise workshop dag.

Watwas het een feestje om weer mee te mogen doen met deze workshop dag!
met zijn viertjes( Corrine, Sabine, Jenine en ik zelf mochten elke een workshop geven aan een hele groep mensen.
4 workshops voor maar 10 euro!
Ik had dit kleine koffertje voorbereid. Ooit al eens eerder gemaakt maar dan groter en nu gewoon wat kleiner gemaakt  om iets leuks te kunnen geven met valentijn.
Maar je kunt hem natuurlijk voor elk thema gebruiken.. denk aan een geboorte koffertje, of iemand die op reis gaat!


Ik heb een flinke bloementoef voorop de koffer gemaakt. met een mooi kantje, hemdcord,  pareltjes en een gevulde glas ball. Ik hou ervan!


Aan het hengesle nog een label gestrikt zodat je daar nog een persoonlijke boodschap op kunt schrijven.


Ik vond de achterkant nog wat kaal dus daar een pocket nog gemaakt waar ook nog wat in geschoven kan worden. Denk aan een envelop met een cadeaukaart of foto';s.



Natuurlijk kan de koffer open en kun je daar nog iets leuks in stoppen.



Ik koos voor een mini album en bovenin nog een opberg vakje en een lekker gevuld zakje met de Marianne ijsbeer. Want de ijsbeer is ook voor valentij super leuk!





Hier een close up van het album. Deze heeft veel flappies dus er kunnen veel foto;s in!





Lijkt het je leuk om ook dit koffertje te maken, dan kan dat nog steeds.
Bestel 
HIER 
de workshop en je wordt toegevoegd aan de besloten facebookgroep waar je de 4 workshop filmpjes nog kunt bekijken en maken.

Hier vind je de artikelen die ik zoal heb gebruikt  met dit project.

https://www.hobbyvision.nl/nl/26-01-2023-valentijnsworkshop-besloten-groep-tiets-wolfard.html






 

1 opmerking: