Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 28 februari 2023

Kaart Vintage Treasure

 


Hallo Allemaal

Deze keer laat ik jullie een kaart zien, 
die ik gemaakt heb met de mooie vintage treasure lijn van Studio Light .
Van deze serie zijn hele mooie stansen ,stencils en stempels.
Bij deze kaart heb ik enkele van deze artikelen gebruikt.


Je begint om distressoxide te sprayen op je kaart, 
daarna ga je met bruine inkt door een stencil je kaart beinkten

Vervolgens ga je een tag uitstansen .
Ik heb over de tag nog printpapier geplakt ,
die ik ooit eens heb bewerkt met koffie 
om het mooi vintage te krijgen
Daarna stans je de lamp met vlinders uit 
en ga je het bewerken met pasta en embossingpeder.

Dan ga je wat stempels afdrukken,
  knipt deze uit en bewerk het met bruine inkt,
 om het mooi vintage te krijgen
Daana ga je de kaart en de tag bestempelen.
De randen van de tag kun je eventueel nog embossen ,
Plak nu de tag en de uitgeknipte deeltjes op de kaart.

 Op de kaart kun je ook nog iets embossingpoeder aanbrengen.
Dit embosssinginkt kun je heel mooi aanbrengen
 met de embossinginkt dabber.
als je dit hebt gedaan ,
 plak je de,paperdoll en een vlinder op de kaart.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren
 met deze vintage kaart.
Mocht je vragen hebben , laat het mij weten 
Ik help je graag
lieve groetjes Corry


 


  




Geen opmerkingen: