Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 5 februari 2023

FacebookLIVE JMA slimline kaarten en ephemera

 Hoi,

Op donderdag 19 januari 2023 ging ik live in de groep van Jenine's Mindful Art om kaarten te maken met de ephemera kaartjes/clusters die ik eerder maakte. Dat zijn deze kaartjes:





Het is erg leuk om dit soort clusters/kaartjes te maken, maar wat kun je ermee? Nou, verwerken in je journal natuurlijk maar je kunt er zeker ook kaarten mee maken! Sterker nog, als je zo'n kaartje of cluster al hebt klaar liggen dan is een kaart supersnel gemaakt.

Ik gebruikte slimline kaartenmallen van Jenine's Mindful Art en maakte deze kaarten:




Ik heb eigenlijk de kaartenmallen gebruikt, designpapier van JMA en de no-end stansen voor een extra detail op de achtergrond (die zijn geweldig!).

Tijdens de live maakte ik ook meteen een extra kaartje. Deze komt ook vast wel weer van pas!




Het filmpje zie je hier:

Lees jij dit blog met je telefoon, dan is dit de link naar het filmpje:

De gebruikte artikelen vind je hier:

Tot de volgende keer!
Liefs, Reanna