Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 11 februari 2023

Vintage tag

 Hallo allemaal,

Dit keer laat ik jullie zien hoe ik deze vintage tag heb gemaakt.


De achtergrond is gemaakt van aquarelpapier dat ik eerst heb geëmbost met een embossingmal uit de JMA collectie.


Daarna heb ik dit bewerkt met Distress Oxide spray in de kleuren Mermaid Lagoon en Rusty Hinge.
Nadat de twee kleuren inkt op het papier zijn gespoten heb ik het papier wat met water bespoten zodat de kleuren mooi door elkaar vloeien.


Voor de achtergrond heb ik diverse plaatjes uitgezocht uit de Idea-Ology collectie van Tim Holtz. 
Deze plaatjes heb ik allemaal bewerkt met Vintage Photo


Met deze plaatjes toen een collage gemaakt om te kijken wat ik een leuk geheel zou vinden, hiervan maak ik altijd even een foto zodat ik terug kan kijken hoe ik het had neer gelegd.


Onder de plaatjes heb ik nog een beetje sisal geplakt en de rand van de tag met Black Soot Distress Inkt bewerkt.
Hierna heb ik het geheel op zwart cardstock gemat en een strik bevestigd. 





Dank jullie wel voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Ik hoop dat ik jullie met deze tag heb kunnen inspireren.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Lieve groetjes, Grietje


Als je op de onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webshop.


 
   


  
  

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig en wat een mooi stencil die je geëmbossed hebt! Groetjes Betha

Grietje zei

Dank je wel Betha!!

Dora zei

Mooi!