Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 22 februari 2023

Challenge voorbeeld - sketch

Hallo allemaal,
Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan hier op het blog, en deze keer moest ook ik een voorbeeld maken.
De opdracht was maak een creatie waarbij je deze sketch gebruikt:


Ik vond het een geweldige sketch,maar toen ik ermee aan de slag ging was het toch wel ff een dingetje..
maar de aanhouder wint en hier mijn voorbeeld.



Ik heb het mooie papier van Craft O'Clock - A Cordial invitation gebruikt.  Ik ben dol op rose tinten dus deze moest het worden.
Eerst de sketch zo goed mogelijk op de basis( is kaart van 14,5 x14,5cm)   gelegd en toen  lekker aan het versieren gegaan.

Soms heb je zelf iets van hmmm tis niet wat ik in mijn hoofd had, maar ja,  het moet maar zo.
Dus ben wel benieuwd hoe jullie hem vinden.

Een wit rietje heb ik in 2-en geknipt en deze met hempcord  vast gestrikt. Daarop wat kleine bloemetjes geplakt. Ik had nog een oude stans van een swirl  (ik dacht magnolia) en die er ook overheen geplakt.
Van het lijstje heb ik een shaker gemaakt. Deze zat ook bij het papier en heb ik 2 keer uitgeknipt en daartussen foam geplakt en shaker materiaal in gedaan.

Verder nog wat bloemetje van de JMA collectie erbij geplakt , wat kaasdoek gebruikt en wat gespetterd met de poscapen.
Als laatste heb ik de mooie standaard van Jenine's Mindful Art  collectie erachter geplakt zodat hij netjes blijft staan.



Hieronder zal ik weer de lijst met gebruikte materialen zetten.
Doen jullie gezellig mee met deze challenge? Je maakt kans op een cadeaubon van 10 euro.










2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Anoniem zei

Wat super mooi