Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 16 februari 2023

Live, love, create met Jenine's Mindful Art

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze staande kaart zien.
Gemaakt met het design papier van Jenine's Minful Art collection 
 uit de serie - Inner Peace.
Als basis heb ik de stansmal STENCILJMA07 genomen.
Deze komt uit een veel eerdere collectie maar nog steeds erg leuk.
 Alle randen heb ik bewerkt met de Distress inkt kleur Black Soot.
Onder de ovale stans heb ik nog kaasdoek gedaan.
Zo ook tussen de bloemen , deze zijn overigens ook van JMA.
Mocht je geen witte gesso hebben.
Dan kan je ook met bijvoorbeeld een gel pen lijntjes trekken op de blaadjes.
Dit geeft ook een leuk effect vind ik.
De teksten komen uit de nieuwste JMA tekst stickerboekje,
ook deze weer beïnkt met de Black soot Distress inkt.
De plaatjes komen uit de Die Cut block van de Inner Peace collectie.

Nog even een close up foto van de bloementoef.
Hier tussen (zoals ik al eerder schreef) wat kaasdoek stukjes gestopt.
Ik had nog een leuk klein sleuteltje liggen,
deze er bovenop geplakt.
Als extra versteviging of weer voor een extra effect 
kan je de kaart nog matten op Florence cardstock.
Ik heb de kleur Graphite 53 genomen.

Omdat ik niet goed kon kiezen nog wat extra foto's ;)



Ik hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

 






Geen opmerkingen: