Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 12 februari 2023

FB-Live Screenfold Card met zwevend gedeelte

 Hallo,

Op vrijdag 3-2-2023 maakte ik tijdens een live deze Screenfold Card met zwevend gedeelte.
In dit blog leg ik de werkwijze nog eens uit.


Het is een simpel model kaart maar erg leukom te maken en te ontvangen.

Ik heb een slimline en standaard maat gemaakt.
In dit blog behandel ik de standaard maat, kijk de live terug voor de slimline.
De link zet ik onderaan dit blog.

Hier de maten van het papier wat je nodig hebt;



Je beplakt de buitenste panelen met het designpapier en
 het strookje voor het zwevende gedeelte plak je als op de bovenstaande foto, 5.7 cm van boven.


Zo ziet de kaart er dan ingevouwen uit.

Beplak de middelste panelen nog met designpapier.
Het zwevend kaartje plak je nu op het strookje in het midden, 3.5 cm van boven.
Als op onderstaande foto.


Nu kun je naar smaak de kaart verder versieren.



Het leuke van dit model is dat het designpapier zo mooi tot zijn recht komt.
Ik heb voor deze twee kaarten designpapier van Mintay gebruikt.



Hier de link naar de live, zodat je mijn uitleg daar kunt horen en zien.
En ik laat daar nog meer voorbeelden zien.

Hier de link van de producten uit de live

In de groep op Facebook staan bij documenten een words en PDF bestand met de maten van het papier.

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog.

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en weer goed uitgelegd, dank je wel. Groetjes Betha