Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 24 februari 2023

FB live - Beestenbende

Hallo allemaal,

Toen ik deze stempels te zien kreeg, was ik helemaal verliefd.
Wat een cuties !

Daarmee heb ik dan ook een live uitzending gegeven en ook verteld dat ik nog even de maten van het doosje op het blog zou schrijven.


Je kan echt hele leuke creaties maken met de stempels.
En dan heb ik nog niet eens het olifantje gebruikt. Daarmee heb ik nog een ander ideetje.


Dit is het doosje met de diverse lagen er in waar je iets van gras en plaatjes op kan plakken.



Natuurlijk mocht Apie bovenin zitten met zijn banaantjes ;)


En samen met een mask van Dutch Doobadoo heb ik er ook nog een hele andere creatie mee gemaakt.
En zie je het Nijlpaardje...die ligt achter een boomstam...alleen past het niet om zich helemaal te verstoppen...

De live, die kan je hier terug kijken, en daaronder schrijf ik even de maten van het doosje.




Snijd een stuk cardstock van 15 cm x 29 cm. 
Ril deze op 1 - 8 - 15 en 22 cm.
Teken een hulplijntje op 10 cm vanaf de onderkant. ( je lijntje is 29 cm lang)
Snijd nu de bovenste delen weg behalve 1. Dit is de achterkant van het doosje.

Snijd designpapier voor alle delen en plak het er op.

Snijd 3 delen van 9 x 9 cm van Cardstock en ril ze links en rechts op 1 cm.
Dit zijn de plakstroken waarmee je ze in het doosje plakt.
Hoe je dit kan doen, is te zien in de video van de live.

Daarna is het lekker versieren,

De stempels en de andere materialen, die kan je hier vinden:




 

Geen opmerkingen: