Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 15 februari 2023

Be Unique

 Hallo Allemaal 

Deze keer heb ik een kaart voor jullie gemaakt ,
met een hele mooie felle kleur.
De techniek wat ik heb toegepast is heel gemakkelijk, 
en kan ook heel verrassend zijn . 



Je neemt een stukje mica en dept daar je distress stempelkussen op
je spuit er een beetje water bij 

Als je met distressinkt en water werk , zie je als je goed kijkt,
  vaak figuurtjes in de achtergrond . 
Nu zag ik in zo'n figuurtje  
Dit hondje , grappig toch ?
Ik vond het zo leuk en dacht, 
die moet ik in mijn kaart verwerken .
Ik heb het figuurtje met een fineliner omlijnd 
, en het teckeltje kwam te voorschijn.

Daarna ga je met een leuke achtergrondstempel de afdruk embossen
Vervolgens breng je met zwarte verf wat spetters aan op de kaart. 
Daarna ga de de bloem stempelen en knipt het  uit .
Als de spetters goed droog zijn , plak je de uitgeknipte boem op de kaart .
Je kunt er nog een leuke tekst op plakken .
En de kaart matten op zwarte en gekleurde cardstock.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren 
Als je vragen hebt , laat het mij weten 
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corry
















3 opmerkingen:

jackelien zei

Mooie kaart en leuke techniek.
Groetjes Jackelien

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig en wat leuk dat hondje erin! Groetjes Betha

salem zei

Wat leuk, fijn dat er wat meer "standaard" produkten worden gebruikt!