Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 25 februari 2023

Kerstvierende pinguïns

 Hallo allemaal,

Het jaar is nog maar net begonnen, maar ik ga door met het maken van de Kerstkaarten: zo voorkom ik kaartenstress in december en het hele jaar zijn de mooiste Kerstmaterialen te koop bij HobbyVision, dus genoeg uitdaging! Ik heb op dit mini-slimlinekaartje van Marianne Design de vrolijke pinguïns van Hetty gebruikt. Met roze blozende wangetjes komen ze extra lief over! Bij een van de tekstcirkels van Marleen zit de tekst 'Fijne Kerst' als rechte mal en die heb ik aan de zijkant onder het designpapier geplakt. Het goud van de tekst zie je terug in de stempel met de Kaars en de gouden sterren die hier en daar op de kaart geplakt zijn. Eenvoudig om te maken deze mini-slimmimes, maar wel super tof!


Met deze vrolijke pinguïnstempels van Hetty wordt elke Kerstkaart een feestje om te zien en om te maken!

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer!
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte hobbymaterialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht.