Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 21 februari 2023

Picture This

Hallo allemaal,

Dit keer weer een vintage kaart gemaakt met behulp van de knipvellen van Studio Light.


De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt op restje designpapier, stempels van Studio Light en Memento inkt (Bamboo Leaves, Nautical Blue, Lady Bug en Peanut Brittle).


Uit de mooie knipvellen van Studio Light diverse plaatjes geknipt en de randjes hiervan allemaal bewerkt met Distress Inkt Brushed Corduroy.



Voordat ik de plaatjes heb verwerkt op de achtergrond heb ik de achtergrond nog meer bewerkt met Distress Inkt Vintage Photo en Old Paper.


De cirkel heb ik uit een pagina van een oud boek gestanst.

Nadat de plaatjes zijn opgeplakt hier en daar nog wat met de naaimachine wat accenten aangebracht.


Diverse kruisje met borduurgaren genaaid.



Ik hoop dat ik jullie met deze creatie heb kunnen inspireren.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Bedankt voor jullie bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Grietje

Als je op onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webshop.