Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 8 februari 2023

Slimline Vlinders

 Hallo Allemaal 

Vandaag weer een blogpost van mij.
Deze keer heb ik gekozen voor een slimline ,
met een prachtige stans en vlinders uit de collectie van Jeninesmindfulart.




Je begint om een slimline te snijden van 10x20 cm.
Links boven en rechtsonder in de hoeken leg je de stans en snijd hem uit .
Ik plak de stans altijd even vast met een stukje tape,
zodat het niet verschuift.

Hierna ga je de kaart beinkten met drie kleuren dristressinkt.

Met een kwastje breng je waterspetters aan op je beinkte kaart.

Nu ga je op een ander papiertje de slimline stempel ,met de vlinders stempelen,

Je knipt nu de vlinders uit en kleurt ze in met aquamarkers of kleurpotloden.

Als volgt breng je met behulp van een stencil en spatel structuurpasta aan

Ook kun je door een stencil en met een stempel nog wat inkt aanbrengen .

Daarna kun je de kaart op een goudkleurig of andere kleur papier lijmen. 
dit papier zie je dan heel mooi door het gestanste gedeelte heen.



Als laatste plak je de vlinders op de kaart 
en kunt eventueel kleine sleuteltjes of pennetjes op het lijfje lijmen 

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren
Heb je vragen , stel ze gerust 
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corry xxxx