Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 13 februari 2023

FB live - Pimp je pot

Hallo allemaal,

Zoals je misschien wel weet, vind ik alles leuk om te maken. Zo kwam er de glossy gel bij hobbyvision binnen en dit leek mij wel leuk om dat op een glazen pot te verwerken in een mixed media stijl.


Dus ik heb de gel in een mal gesmeerd en even laten drogen. Helaas is het niet helemaal binnenin droog geworden voordat ik de live ging doen, maar inmiddels is het helemaal transparant.


Toen ik het patroon met de opgedroogde gel erop had geplakt ben ik de pot verder gaan versieren.
Hiervoor heb ik van alles en nog wat gebruikt. Van parelketting tot klei figuurtjes.


Toen alles erop geplakt was, heb ik het geheel totaal zwart gemaakt met gesso.


en als laatste ben ik er met een goudkleurige wax en een zachte penseel overheen gegaan.
Nu heeft het een beetje een metalen uiterlijk gekregen.

Wil je dit nog eens bekijken, dan kan je de live hier vinden:

En de materialen, die kan je hier vinden:


 

2 opmerkingen:

jackelien zei

Super mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien

zoetje zei

prachtig