Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 16 februari 2023

Verhuiskaartje

 Hallo allemaal,

Onlangs had ik een verhuiskaartje nodig en ik had net de nieuwe plaatjes binnengekregen met deze leuke paddenstoelhuisjes. Zo kwam ik op het idee om met dit plaatje een verhuiskaartje te maken. Het bord van de makelaar die altijd in de tuin van een huis, dat in de verkoop is, staat, mag natuurlijk niet ontbreken. Net als de sleutel in het gras. Het gaat immers om de sleuteloverdracht bij een verhuizing. Het kaartje is eigenlijk een gelukwens en zo kwam ik op het idee om ook klavertjes, het teken van geluk, te gebruiken op deze kaart: een grote onder het madeliefje in de hoek en een paar kleintjes in het gras. Om de kaart op te fleuren heb ik lieveheersbeestjes hier en daar op de kaart verwerkt.


De nieuwe madeliefjes van Marianne Design zijn een leuk detail in zowel een bloementoef als in een grasrand.

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer!
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte hobbymaterialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht.
Marianne Design - Creatables - Sign PostMarianne Design - Creatables - Key RingMarianne Design - Craftable - Lucky CloversMarianne Design - Creatable - Daisies