Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 10 februari 2023

ATC Pocket Letter

 Hallo allemaal,

Het formaat van een ATC (Art Trading Card, 2,5 x 3,5 inch.) is zo leuk om op te werken.

Daarom heb ik dit keer 9 ATC's gemaakt en deze verwerkt in een Pocket Letter.


Als eerst heb ik het papier allemaal op maat gesneden. 

De bovenlaag iets kleiner dan de onderlaag.



Voor iedere ATC heb ik een klein formaat Paper Doll van Tim Holtz uit gezocht.


De achtergrondjes daarna gekleurd met Lindy's Starburst spray Wild Honeysuckle Coral, Calm Bake Beige en Sassy Saphire.


Door een stencil structuur pasta verwerkt.


Door het vocht in de structuurpasta trekt er een klein beetje kleur van de spray in de pasta.


Met de stansen van Elizabeth Craft Design uit craftpapier een aantal figuren gestanst. 
Deze worden meestal gebruikt voor het maken van planners maar je kunt ze natuurlijk ook gebruiken voor het maken van bv kaarten of ATC's.



Samen met de Paper Dolls en nog wat andere plaatjes uit de Idea-Ology Ephemera van Tim Holtz voor alle ATC's een compositie gemaakt.
De randjes van alle onderdelen heb ik met Vintage Photo Distress Inkt bewerkt.





De randjes van de onderlaag en de bovenlaag bewerkt met Vintage Photo Distress Inkt en ze daarna op elkaar geplakt. 
Bij een paar ATC's heb ik nog een raffia draadje om het bovenste kaartje gewikkeld en bij 1 een stukje kaasdoek op kleur gemaakt met Vintage photo.










Hopelijk heb ik jullie met deze creatie kunnen inspireren.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Grietje 


Als je op de onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webshop.


  
  
  
    

 

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuk setje is dit geworden ! mooi
grtjs, martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schitterend! Groetjes Betha

Grietje zei

Dank julllie wel!!!!