Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 13 maart 2022

blog challenge door Tiets

 Hallo allemaal,

Ook ik heb een voorbeeld gemaakt voor de nieuwe challenge hier op het blog.
Ik ben dol op sketches dus ik was zo klaar met deze kaart.
Ik heb gekozen voor een slimline dus heb de alles iets groter gesneden dan de sketch.

Ik had al eerder met het basic mint papier van Craft O' Clock  een creatie gemaakt, en natuurlijk nog veel papier over dus dacht dat dit wel weer een gelegenheid was om ermee aan de slag te gaan.



In het midden heb ik deze keer een shaker geplaats. De ronde is van Marianne Design. En naast wat eiskrystallen die erin zitten heb ik ook een vlinder erin geplakt met een tekst.

De bloemen die ik eromheen heb geplakt, zijn van Elizabeth Craft Design - floral 1.
 Heb er nog wat sisal achter geplakt en een halve gestanste doily van Studio Light.

Natuurlijk muziekpapier is bij mij ook altijd wel erbij en een stukje kant eronder geplakt.

De Warm & Cozy border stans heb ik ook een plekje gegeven om net ff iets toe te voegen aan de kaart.

Doen jullie gezellig mee met deze challenge?
Je vind alle info hier(klik op de foto hieronder)



Bedankt voor het kijken en hieronder vind je nog de lijst met gebruikte materialen!



 

 

1 opmerking:

jackelien zei

Prachtige kaart.
Groetjes Jackelien