Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 maart 2022

You are my happiness

 Hallo allemaal

Ik ben zo blij met het Paperpad - My CrafTime / Margaret Paper Design - Love MeTender.
Ik hou sowieso van rose en dan nog met deze mooie rozen erop, maakt het voor mij supers!
Ik heb maar weer eens een slimline kaartje gemaakt. De basis is gemaakt met de Studio Light Grunge slimline SL- GR-CD27.
En tja ook maar weer een shaker erin verwerkt, het blijft een kaartje toch dat extraatje geven he!


Ik heb deze keer de ovaal van Marianne Design gebruikt met de bijbehorende stans. Zo mooi dat randje er nog omheen!

Natuurlijk ook weer een dubbelgevouwen seambinding strikje erbij gemaakt.
Met wat restjes muziekpapier ff een randje nog gemaakt en een doily onderaan de kaart geplakt.
Ik mag graag in laagjes werken met design papier zodat je goed kunt zien wat er in het papierblok zit.
Ook heb ik de prachtige jma border er nog schuin aan de rechterkant op verwerkt.

In het papier zitten de vlinders dus die netjes uitgeknipt en her en der op de kaart laten vliegen.
Ook mag ik graag wat kaasdoek her en der plakken .En als laatste wat witte bloemen uit eigen voorraad erop verwerkt met wat witte blaadjes van Elizabeth Craft Design erachter. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Natuurlijk hieronder weer een lijst met de gebruikte materialen.
1 klik erop en je komt in de shop terecht!









2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Jannie den Butter zei

Heel leuk gedaan Lisanne !!
Groetjes Jannie