Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 1 maart 2022

Piramide kaart

 Hallo allemaal,


Kerstkaarten maak ik altijd het hele jaar door, zodat ik in december niet in de 'Kerstkaartenstress' kom. Voor de afwisseling is het dan wel eens leuk om een ander modelletje gebruiken en daar leent zich de piramidemal van Marianne Design heel goed voor. Die is goed te combineren met de maanmal van Anja van Laar, waarbij een mooie, grote bloem bij de mallenset zit. De slee van Marleen is ook te zien op mijn kaart en de kaart afgewerkt met een paar rode rhinestones. Die rhinestones kun je natuurlijk ook goed gebruiken op takjes als besjes. Wil je even iets anders dan gewoon cardstock? Dan is het metallic papier van Card Deco erg leuk om te gebruiken. Op deze kaart heb ik de ijskleur gebruikt.


Ik hoop dat je weer wat inspiratie opgedaan hebt en zie jullie graag terug bij een volgend blogbericht!
Hobbygroet,
Lisanne

Hieronder staan de gebruikte materialen direct gelinkt naar de webshop:

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Trudy zei

Prachtige kaart en een leuk model!
Groetjes Trudy