Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 16 maart 2022

Perfect Butterfly Flowers

Hoi allemaal,

Ik heb van Jenine de Perfect Butterfly Flowers lijn
van Jeanine's art toegestuurd gekregen om 
voor jullie inspiratie projectjes te maken.


Ik ben helemaal fan van deze lijn geworden
en zal er nog een blog aan moeten wijden
om alles wat ik ermee bedacht heb te laten zien.
(Ik ga deze lijn ook niet terugsturen maar ze 
belanden in mijn eigen winkelmandje;-))

Ik beschrijf in dit blog het model de Crossover Pointy Card
Ik vond dit op pinterest en YouTube.
Ik heb een normaal A5 model, een vierkanten en een slimline gemaakt.

Ik begin met de slimline.


Hiervoor heb ik de volgende stansen gebruikt.
Ik vond die hoekstansen hier super mooi bijpassen.




Ik foto's van het maakproces van deze kaart,
omdat ik slimline niet vond op Pinterest en YouTube.
Je begint met een vel van 22-11 cm, deze vouw je in de lengte doormidden.
Dan zet je op 11 cm een puntje
 en je snijdt van dat puntje naar beide hoeken.
Deze hoeken kun je nu zoals aangegeven op de voorkant plakken.
(de puntjes aan de boven en onderkant knip je weg)


Dan pak je een stuk wit cardstock van 21-11 cm
en herhaal je het proces om de hoeken weg te snijden.
De middelste driehoek plak je over de andere punten.


Dan nog een velletje designpapier van 20-10 cm 
en herhaal de vorige stap.


Je kunt nu naar eigen inzicht de kaart gaan pimpen.

Voor de A5 en vierkanten kaart spreekt het voor zich
hoe deze gemaakt zijn. 
Je hoeft bij deze niet de punten weg te knippen
aan boven en onderkant.
Zie voor eventuele verdere uitleg de vele
filmpjes op Youtube.


Deze materialen gebruikte ik bij deze kaart,
de bloemen knipte ik uit het designpapier.

 




 

 

Al met al een super leuke lijn 
om voorjaarskaarten mee te maken.
Jullie krijgen binnenkort nog meer voorbeelden hiermee.

Klik op de plaatjes van de gebruikte artikelen
en je komt in de webshop van Hobbyvision.
Veel plezier ermee.



Geen opmerkingen: