Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 29 maart 2022

FB live - Aardbeien kadootje

Hallo allemaal,

Dutch Doobadoo kwam weer met een nieuwe collectie, en daar was ook deze Card Art bij van een aardbei. Het leek mij wel leuk om daar een soort van kadootje mee te maken.


Zo heb ik dus twee keer de aardbei gemaakt en daar tussen een klein doosje verwerkt waar je aardbeien thee in kan doen met eventueel merci chocolaatjes. Gewoon een kleinigheidje om aan iemand te geven.


Van deze creatie heb ik ook een beschrijving en een tekening van het doosje gemaakt.


                                                          AARDBEIEN KADOOTJE

 

Snijd twee keer de aardbei uit wit cardstock.

Maak de vrucht in rood en groen

 

Snijd cardstock van 22 x 11 cm.

Ril deze langs alle kanten op 5 cm

Knip het dan volgens patroon.

Plak er een bakje van.

Hier kan dan aardbeien thee in en merci.

 

Versier de aardbei met b.v. sisal en bloemen en sluit hem met een strik.


En dit alles heb ik in een live uitzending laten zien. Zou je die nog graag terug willen kijken, dan kan je die hier nog weer vinden :

  

De materialen die ik tijdens deze live gebruikte, die kan je hier vinden: 

https://www.hobbyvision.nl/en/25-03-2022-janet-blaauw-aardbeien-kadootje.html

Ik bedank je weer voor het kijken, en graag tot gauw,


 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat leuk en dank voor het patroon! Groetjes Betha

anncreatief zei

Super mooi

Lieve groet
Anneke