Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 8 maart 2022

Facebooklive - 12 months of Christmas met Tiets - Februari

 Hallo Allemaal,

Ik zou bijna de 12 months of Christmas vergeten te posten hier zeg.. Dus nu maar ff snel  gaan doen.



Begin februari ging ik weer live om de opdracht voor februari van de 12 months of Christmas bekend te maken. Tevens maak ik dan ter inspiratie een leuk projectje.
Deze keer een vierkant doosje gemaakt en daarop een easelkaart verwerkt.
Het filmpje post ik onderaan, als je die bekijkt kun je zo dit project ook gaan maken.



Ik heb het papier van craft O'Clock- Chrsitmas Time gebruikt. De opdracht is traditionele kleuren en dat heeft deze lijn!
Ik ben begonnen met eerst wat knip elementjes uit te knippen want die wilde ik op de kaart verwerken.
De kaart heeft als basis de geweldige vierkante nieuwe JMA stans - square ornament frames.



Als je het laatje open schuift kun je daar een leuk presentje in stoppen.
Ik heb gekozen om daar een lekker zakjes chocomelk in te stoppen met wat marshmallows.



Hier nog even een close-up van de easelkaart.



De live uitzending kun je hier terug vinden;