Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 5 maart 2022

Pasen.

 Hallo allemaal,
Ik ben sinds dit jaar helemaal in de ban van pasen. Wat een leuke materialen heb je daar toch voor zeg. Dus ja Tiets moest wel nog het 1 en ander aanschaffen en kon daarna heerlijk aan de slag.
De basis is het paasei van Dutch Doobadoo. Die heb ik  eerst uit cardstock gesneden en daarna uit design papier. 

Daarop heb ik de nieuwste ovalen stans uit de JMA collectie erop geplakt, en hierop weer een kleiner ei geplakt. Daar nog wel een kleine ronde shaker in verwerkt want ja dat is helemaal hot tegenwoordig!
Toen begon het leukste deel...lekker versieren!



Bovenin die leuke pins van Marianne design.. zijn ze niet super cute!
 om de shaker heb ik diverse bloemen geplakt en nog een  paar stukjes stans van Studio Light.
Heb zelfs nog een plastic eitje doormidden gesneden en die erbij geplakt.



Onderaan de grote vlinder ook van Studio Light  gedaan want vond dat leuk zo bij die overgang naar het rietje. Want her er toch maar een soort lollipop van gemaakt. Om het rietje nog wat kant gestrikt.
Verder heb ik nog wat vlinders erop geplakt en wat kaaslinnen her en der bij gedaan.



Hier nog even een close up van de leuke pins!

Ik hoop dat ik jullie geinspireerd heb en dat jullie nu ok aan de paas kaartjes gaan!
Hieronder plaats ik nog even de gebruikte artikelen.. en je weet het he.. klik erop en je komt  op het artikel in de shop!

Een fijne dag nog allemaal!




 






Geen opmerkingen: