Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 maart 2022

FacebookLIVE Jenine's Mindful Art bloemenkaart

Hoi!

Ik vind dit zo'n leuke kaart geworden en helemaal niet moeilijk.
Deze kaart maakte ik tijdens een (onverwachte en onvoorbereide) live in de groep van Jenine's Mindful Art op donderdag 3 maart 2022.

Dit is de kaart geworden: 


Zoals je ziet is het een dubbele kaart, waarvan de voorkant is weggeknipt rond de roos en bladeren. Ik gebruikte stempels JMA-ES-STAMP128 en 139. De Rose Elements en Primrose stempelsets. Dit is handig om te doen met grote stempels en alleen de roos al is circa 7 cm breed en 6 cm hoog.

Dit zijn de stempelsets:



Ik kleurde alles met de Light markers, ook spetterde ik hiermee.

Nog meer details:





Wil je het filmpje zien? Dat is deze:

Lees jij dit blog met je telefoon? Dan is dit de link:
https://youtu.be/-1EpGDYW4ek

Hier vind je de gebruikte artikelen:

Tot de volgende keer!
Liefs, Reanna

Geen opmerkingen: