Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 maart 2022

FacebookLIVE Time to Travel planner pagina

 Hoi,

Op zaterdag 19 maart 2022 ging ik live om aan de slag te gaan met de prachtige nieuwe Time to Travel collectie van de Planner Essentials van Elizabeth Craft Designs. 
Designer Esther Glas heeft er weer iets prachtigs van gemaakt!

Ik maakte deze bladzijde met de Rope Border page stansset, de Photo Film Slides stansset en de Framed stempelset.
De Photo Film Slides set en de Frames stempelset passen bij elkaar, je kunt dus de stempels makkelijk uitstansen met de stansen van de Photo Film Slides set. Superhandig!


Ik heb foto's verwerkt achter de slides en het lichtgroene mapje kan open om nog meer foto's of (in mijn geval) tekst in te verwerken.

Eerder was ik ook al aan de slag gegaan met dezelfde stempels en stansen, toen maakte ik een pocket op de bladzijde en een los label. Het meisje is ook weer geweldig!


Tijdens een andere live (op de Facebook pagina van Elizabeth Craft Designs op woensdag 16 maart) maakte ik ook een pagina met de Time to Travel collectie. Hier gebruikte ik de Porthole Page stansset en de add-ons (die eigenlijk bij de Iris Shutter horen, maar prima voor van alles en nog wat kunnen worden gebruikt).
De middelste cirkel is een shaker en achter de andere twee verwerkte ik foto's:


Hier zie je het Nederlandse filmpje m.b.t. hoe ik de Rope Border bladzijde maakte:

Dit is de link voor als je met je mobiel kijkt:
https://youtu.be/F9GWdHxX9D0

Hier zie je het Engelse filmpje m.b.t. hoe ik de Porthole bladzijde maakte:

Mocht je met je mobiel dit blog lezen, dan is dit de link naar het Engelse filmpje:
https://youtu.be/_tKVM_TK7YE

De link naar de gebruikte artikelen vind je hier:

Tot de volgende keer!
Groetjes, Reanna

Geen opmerkingen: