Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 29 maart 2022

Just Lou harmonica album

 Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie het resultaat zien van de live van 21 maart. Hier zal ik ook de afmetingen van beide boekjes neerzetten. 

Met de stempels van Just Lou Mindful Moodling heb ik alles gestempeld. De achtergrond is gedaan met distress inkt. Het grote album met Saltwater Taffy, Salvaged Patina en Kitsch Flamingo. En het kleine boekje heb ik geinkt met Crackling campfire, Evergreen bough en Squeezed lemonade.



De afmetingen van het grote album is in inches:

 (3 x)  8.5 x 8.5 inch. Deze ril je op 4.25 inch, je draait een kwartslag en rilt nog eens op 4.25 inch. Daarna ril je nog een keer diagonaal. 

De vierkantjes die je hebt beinkt of je gebruikt dessinpapier zijn 4 x 4 inch. Hier maak je er 11 van. Waarvan je er 6 diagonaal door midden snijdt.

In cm's zijn het de volgende maten:

(3 x) 21 x 21 cm. Dit ril je op 10.5 cm, je draait een kwartslag en rilt nog eens op 10.5 cm. Daarna ril je 1 keer diagonaal.

De vierkantjes die je hebt beinkt of je gebruikt dessinpapier zijn 10 x 10 cm. Hier maak je er 11 van. Waarvan je er 6 diagonaal door midden snijdt.

********************************************************





 

De kleine uitvoering die ik tijdens de live heb gemaakt:

(3 x) 6 x 6 inch. Deze ril je op 3 inch, je draait een kwartslag en rilt nog eens op 3 inch. Daarna ril je nog eens diagonaal. 

Je bent 11 vierkantjes nodig van 2.75 inch waarvan je er 6 diagonaal door midden snijdt.

In cm's is dat:

(3 x) 15 x 15 cm. Dit ril je op 7.5 cm, je draait een kwartslag en rilt nog eens op 7.5 cm. Daarna ril je 1 keer diagonaal.

Je maakt 11 vierkantjes van 7 x 7 cm waarvan je er 6 diagonaal door midden snijdt.

Ik hoop dat jullie het zo snappen. En anders kijk het filmpje, dan zie je hoe het moet.

Dat was het weer voor vandaag! Nu lekker genieten van de zon.


De spulletjes die ik gebruikt heb vind je terug als je op onderstaand plaatje klikt.

Studio Light - Just Lou Collection - Mindful Moodling - Clearstamps - Circular Motions