Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 27 maart 2022

Fierce and Fabulous!

 Hallo allemaal,

 Vandaag is het mijn beurt om jullie iets te laten zien. Ik doe dat graag aan de hand van een fototutorial. Ik ben weer aan de slag gegaan met de leuke spulletjes van Art by Marlene. Ik heb een AJ pagina gemaakt in het handige ArtJournal "The Handy Size". 

Het begin had ik al. Ooit al eens gemaakt tijdens een live een aantal weken geleden. Dat was gemakkelijk. De basis was er al.

 

Hierover heen heb ik een stencil gelegd. Wel vastgeplakt want anders verschuift het.

Met Versafine clair heb ik de bloemen gesponst.

 

Daarvan hier het eindresultaat.

 

Vervolgens heb ik uit restjes collagepapier cirkeltjes gesponst in verschillende maten. De randen hiervan gesponst en daarna opgeplakt.

 

Met acrylverf heb ik rondjes om de rondjes geschilderd.

 

Dat kon mooi drogen en tijdens het drogen heb ik deze vrolijke flierefluiter gestempeld, gekleurd met distressinkt en uitgeknipt.

 

Hier zie je de pagina zo goed als afgewerkt met een gelpen, fineliner, stempeltjes en rub-on.

En kan onze vrolijke flierefluiter erop geplakt worden.
De pagina is af!
 
En nog eentje met een leuke border erom heen.


 

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en wie weet zie ik eens wat voorbij komen. Hieronder staan de producten met linkjes naar de webshop.

Fijne zondag!

 


Studio Light - ART BY MARLENE - Marlene's World - Clearstamp - Stampbm67   Studio Light - Art by Marlene - Bold & Bright - Clear Stamp - Tekst Play    Art By Marlene -  Acrylic Paint - Favorites Paintset Essentials nr.101   Studio Light - Art by Marlene - Collage Paper A4 - 03         

Studio Light - ART BY MARLENE - Essentials - Rub on Stickers - Quote Designs    Dutch Doobadoo - Dutch Glue - Lijmpen 28 ml    Sakura - Gelly Roll - Basic Bright White 05/08/10     Sakura - Pigma Micron - etui 6 + 1 Pigma brush  

Studio Light - ART BY MARLENE - Essentials - Journal - The Handy Size   Studio Light - ART BY MARLENE - Essentials - Journal Pages White for ABM-ES-JOUR02     Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Charming Pink   Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Paradise      

Studio Light - Essential Tools - Ink Blending Tools       Distress Ink -  Salvaged Patina   Distress Ink - Kitsch Flamingo   Distress Inkt - Mini - Mustard Seed               

Waterbrush - Tim Holtz - Detailer Tip

 



4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Monique zei

Dank je wel Betha!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige pagina Monique, de vrolijkheid spat ervan af en dank je wel voor de uitleg.
Lieve groetjes Miranda

marja kenter zei

Het is zeker inspirerend Monique. Wat is dit vrolijk en kleurrijk.
Fijne dag verder. 🙋🏼 En liefs