Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 14 maart 2022

Moodling met Just Lou

 Hallo,

vandaag heb ik een slimline kaart voor jullie. Met verschillende stempels en stencils is deze kaart tot stand gekomen. 

Ik heb eerst de cirkel stempel op een vel stempelpapier gelegd en met blauwe versafine gesponst. Daarna het stencil wat onder de kaart ligt en met geel erover gesponst. 

Vervolgens heb ik de mooie grote swirlstempel Imagine the Florals gestempeld. Dit heb ik nog een keer gedaan maar dan op een ander vel.

 Met verschillende felle kleurtjes van Versafine Clair heb ik die gesponst en daarna 3 cirkels eruit gestanst. Deze heb ik op de kaart geplakt. 

 

Een stukje zwart matten en een mooie bijpassende blauwe basiskaart erachter. En klaar is je slimline kaart. Zo wordt de wereld weer een stukje vrolijker!





Studio Light - Just Lou Collection - Essentials - Mask Stencil - Circles     Studio Light - Just Lou Collection - Mindful Moodling - Mask stencil - Moodle Builder      Studio Light - Just Lou Collection - Mindful Moodling - Clearstamps - Imagine the Florals     Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Nocturne   

Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Summertime    Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Charming Pink     Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Paradise      Schut - Artist Drawing Paper - 225 gram A4                 

Studio Light - Ink Blending Tools + Refills - Actieset

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie opbouw in laagjes inkt, mooie vrolijke kleuren ook.
Lieve groetjes Miranda