Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 16 maart 2022

FacebookLIVE snailmail

 Hallo!

Op 18 februari 2022 maakte ik tijdens een Facebook live een snailmail kaart met de leuke spulletjes van Jenine's Mindful Art.

Snailmail is niets meer of minder dan 'langzame post' oftewel een kaart die je opstuurt. Meestal met leuke cadeautjes erbij. Ik heb ook cadeautjes verwerkt in de kaart zelf. Alle labels zitten los, maar ook de stansjes zitten allemaal los. Ik heb twee labels gemaakt met washi tapes erop en ook jute touw. 

Dit is mijn kaart geworden:


De voorkant maakte ik met een ovalen shaker pouch van Studio Light. Ik deed er alleen geen shaker materiaal in. Het plaatje en de tekst vond ik eigenlijk al mooi genoeg.


Hier zie je dus alle labels, stansjes en zelfs een paperclip met een tekstlabel erop om her te gebruiken.


In de envelopjes zitten de labels met washi tape en jute touw.


In de twee glazen flesjes heb ik shaker materiaal gedaan, ook voegde ik nog een leuk clipje toe om weer in een ander project te gebruiken.


Afijn, de kaart op zich is al een cadeautje, maar je zou ook nog extra knutselspulletjes bij de kaart kunnen doen en dan versturen naar een knutselvriend of -vriendin.

Dit is het filmpje van de live:

Kijk jij met je mobiel, dan is dit de link naar het filmpje:
https://youtu.be/cLp03-ypqQA

De gebruikte artikelen vind je hier:

Tot de volgende keer!

Groetjes, Reanna