Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 23 maart 2022

Fleurige bloemen

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een kaart gemaakt in felle kleuren. Met het sombere weer van de laatste tijd zijn we wel toe aan wat vrolijks 😀....


De achtergrond van de kaart heb ik gemaakt met behulp van een stencil en Memento inkt. Met 4 verschillende kleuren Memento inkt heb ik de achterkant van het stencil gekleurd door rechtstreeks met het inktkussen over het stencil te wrijven. Daarna vernevel je hier wat water overheen en legt dan het stencil op je aquarelpapier. Met een keukenpapiertje dep je vervolgens aan de voorkant het eventueel te veel aan inkt weg.
Daarna heb ik de stempel met Versafine Onyx Black op deze achtergrond afgedrukt en vervolgens de bloemen en de blaadjes met de Memento inkt ingekleurd.
De kaart heb ik op zwart gemat en op een oranje dubbele kaart geplakt.

Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren en mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Groetjes Grietje 



   


1 opmerking:

jackelien zei

Prachtig gemaakt.
Groetjes Jackelien