Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 21 maart 2022

That dream.......

Hallo allemaal,

Dit keer nog een fleurige kaart gemaakt met Memento inkt.


Eerst heb ik met een spatel structuurpasta door een stencil aangebracht. Dit goed laten drogen en daarna de achtergrond met 4 kleuren Memento inkt bewerkt. Dit kan gewoon over de structuurpasta heen aangebracht worden. De structuurpasta neemt de kleur van de inkt niet aan, de inkt die eventueel op de pasta zit kun je weg poetsen met bv een tissue of keukenpapiertje.

Met Versafine Onyx Black heb ik daarna nog wat achtergrondstempels aangebracht.

Met de kleuren van de achtergrond heb ik daarna een apart stukje papier gekleurd en daar de tekst op gestempeld, uit gestanst en de randjes zwart geïnkt. Met behulp van foamtape te tekst in het midden van de kaart geplakt. De kaart op roze cardstock gemat en op een zwarte dubbele kaart geplakt.

Misschien heb ik je met deze kaart kunnen inspireren. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Groetjes Grietje


 









Geen opmerkingen: