Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 22 maart 2022

Nog meer Perfect Butterfly Flowers

 Hoi allemaal,

In mijn blog van 16 maart jl vertelde ik al dat ik met de nieuwe lijn van 
Jeanine's art Perfect Butterfly Flowers aan het spelen ben geweest.
In dit blog nog een tweetal voorbeelden.




                                            Ik vond de large flower edge meteen geweldig.
                                      Deze is zo veelzijdig te gebruiken.
                                                         Deze stans is 12,5 cm hoog, dus mooi formaat.

Ik maakte er allereerst een Bay Window Card mee.
Gebruik de rillijnen van de normale kaart
 en je kaarthoogte is 12,5cm , je gebruikt de lengte van een A4 vel.
Stans aan de rechterkant de large flower edge.


Ik heb er een schudkaart van gemaakt,
met de ronde shaker blister van Studio Light.

De large flower edge kun je ook aan beide kanten van het papier gebruiken.
Dat deed ik bij de volgende kaart.


Hiervan heb ik een werkbeschrijving.
Je start met de basis van 12,5 cm hoog en lengte van een A4 vel.
Op beide kanten stans je de hoek uit.


Dan ga je rillijnen maken.
Je ziet de rand van de stans, dat is je 1ste rillijn,
dan meet je van daaruit aan beide kanten 2,5 cm en 5 cm


Nu draai je je werk om en gaan aan de achterkant afmeten.
Je meet van boven 2,5 cm en 5 cm en doet dat ook van onder af.
Dan snijdt je van rillijn 1 naar 3, aan beide zijdes.
en dan kun je het model zo vouwen.


Ik vond een matlaag wel leuk achter het uitgestanste deel.
Die maak ik door de stans op een stuk cardstock te leggen,
trek deze over en knip hem uit.


Nu kun je het design papier gaan snijden en plakken.
Je hebt nodig;
6 keer 2,3 cm bij 2,2 cm  
deze zie je nu niet op de foto maar zitten op de 6 vakjes 
naast de 3 die je wel ziet.
3 keer 2,3 cm bij 8,5 cm
De middelste vakjes kun je ook beplakken maar 
bij mij zie je die niet meer na het pimpen dus heb ik niet gedaan.


Op de kaart ben ik verder los gegaan met de andere 
super gave stansen van deze lijn.
Het designpapier komt ook uit deze lijn.



Ik wens jullie weer veel knutselplezier
en tot de volgende keer.

Shop de producten bij Hobbyvision door op de foto te klikken


  



 





Geen opmerkingen: