Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 26 maart 2022

Van hartjes gefeliciteerd.

 Hallo allemaal,

Even helemaal buiten je eigen comfortzone gaan is soms een echte uitdaging, maar wel een hele leuke uitdaging vaak. Ik had een kaartje nodig voor een andere kaartenmaakster die bijna jarig is en zij maakt altijd de mooiste creaties met inkt en stansjes. Vaak maak ik met de Marianne Design producten de basis met kant-en-klaar designpapier, maar voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met 2 verschillende maskstencils. Daarop heb ik een zwarte tekstcirkel geplakt en daarop weer wat losse silhouette stansjes. Als blending inkt heb ik Distress Oxide Ink 'Peacock feathers' gebruikt.


Dit was mijn inspiratie weer voor vandaag en zie jullie graag gauw weer terug hier op het blog met een nieuwe kaart!
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte materialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht:

1 opmerking:

Margreet zei

In het echt is hij nóg mooier, Lisanne.
xxx Margreet