Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 31 maart 2022

Paasdecoratie

 Hoi allemaal,

Hier een blog op de laatste dag van Maart.
Voor de lopende challenge bij Hobbyvision; gebruik bloemen op je creatie. 
Maakte ik deze paasdecoraties.
 

Er zitten bloemen op verwerkt
en op het papier staan bloemen.

Ik maakte deze "paaseieren"
met de stansenset van Jenini's art collection JMA-ES-CD141


Je stanst 4 maal de ovaal met het randje,
4 maal met wit de stans die daarop volgt
en 4 maal met designpapier de stans
die daarop volgt ( de kleinste gebruik je niet)

Dan ril je de grootste op de helft en die vouw je dubbel
en de andere ovalen snijdt je over de helft.
Plak op elk vlak een witte en een designpapier.
Plak dan de helften aan elkaar, 
bij de laatste bevestig je een draadje.


Dan kun je naar eigen idee gaan pimpen,
ik heb lekker veel bloemen, blaadjes en veertjes erop geplakt. 
En wat kraaltjes uit de oude doos gevonden.






Ik heb een filmpje gemaakt van waar mijn
versieringen aan hangen. 
Deze heeft een oom voor mij jaren geleden van steigerhout gemaakt.


Zo gezellig om het huis weer in lente-sferen te versieren.
Ik wens jullie alvast fijne Paasdagen.

Creatieve Paasgroetjes en tot de volgende keer.

Klik op het plaatje en je komt in de webshop van Hobbyvision 


  

  






3 opmerkingen:

jackelien zei

Wauw wat een mooie creatie.
Groetjes Jackelien

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt 'n hele gezellige post Suzan, met je prachtige Paaseieren! Heel mooi gedaan en je hebt me op 'n idee gebracht! Dankjewel voor je duidelijke uitleg.
Fijne dag nog en ook alvast een mooie Pasen gewenst.
GROET, Wilma