Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 25 maart 2022

Time Flies


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Dutch  Doobadoo Shape Art Mal Octo Flower en met het prachtige Paperpad van Margaret Paper Design - Love Me Tender. De kaart heb ik in twee lagen opgebouwd, op de achterkant van de tweede laag heb ik dubbelzijdig foam tape geplakt zodat je diepte in je kaart krijgt, ook het plaatje met de klok bovenop de taartkleedjes heb ik opgeplakt met dubbelzijdig foam tape. Bij de vlinders heb de vleugels omhoog gevouwen en met het lijmpistool vastgeplakt zodat de vleugels mooi omhoog blijven staan. 

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze creatie.
Gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht.
Tot een volgende keer.







2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

creagerrie zei

Heel mooi! Groetjes Hennie