Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 21 maart 2022

Parts of roses

Hallo allemaal,

Vandaag een lange blogpost van mij met heel veel stappen hoe ik deze kaart heb gemaakt.


Van Just Lou ligt er al een tijdje een mask in de winkel met allemaal cirkels in diverse maten.
Hiermee ben ik begonnen om een rozen kaart te maken met diverse onderdelen van een rozen stempel.


Als eerste heb ik een deel aquarel papier in mijn stempelhulp gelegd en ben daar de rozen stempels van de JMA collectie in gaan stempelen. Ik ben begonnen rechts onderaan met de grote roos.
De delen waar de roos over de cirkels komt heb ik even afgeplakt.


Daarna heb ik in het bovenste rondje een roos gestempeld.
Dit stempelen heb ik met de Versafine Clair - morning mist gedaan. Dit is een grijze stempelinkt die na opdrogen watervast is.


Toen ik alle cirkels bestempeld had met de onderdelen van de roos heb ik er met een heel zacht potlood cirkels omheen getrokken.


Daarna heb ik het aquarel papier uit de stempelhulp gehaald en heb de cirkels ook op maskeerpapier getekend. Deze heb ik uitgeknipt en op de cirkels geplakt.


Nu zijn alle cirkels beplakt met maskeerpapier.


Om nu een leuke kleur aan de achtergrond te geven, ben ik gaan sprayen met inkt spray`s.
Hiervoor heb ik Izink gebruikt in de kleuren Moring Mist en Copper Buff met er doorheen nog wat Distress Oxide - Spun Sugar. Deze inkten zijn door elkaar heel gaaf want het is een matte, een gewone en een glimmende apray.


Na het drogen ben ik er met de script stempel, ook uit de JMA collectie met Versafine Clair - Moring mist wat tekst op gaan stempelen. Uit de hand, en niet met een acrylblok of stempelhulp want het moest niet te strak gestempeld worden.


Toen kon ik de cirkels weer gaan uitpakken.


En de bloemen een kleurtje gaan geven. Hiervoor heb ik de Light Markers gebruikt en wat Zig markers.
Allebei op waterbasis.


Daarna heb ik de mask met de cirkels er weer opgelegd en ben met een fineliner langs de randjes van de cirkels een zwarte lijn gaan maken.


En als laatste heb ik de kaart op slimline gesneden en op een donker roze-rode kaart geplakt.
Aan de kaart heb ik nog een sierrand geponst.

Een kleine banner met een tekst er op en zo vond ik hem leuk genoeg ;) 

Ik dank je weer voor het langskomen en wie weet is dit weer een ideetje voor je.


De materialen, die heb ik hier voor je bij elkaar geplaatst. Als je op een afbeelding klikt, kom je bij het desbetreffende product in de webwinkel.

                


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Diny zei

Heel gaaf , en heel mooi resultaat.