Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 22 maart 2022

FB live / vakjeskaart

Hallo allemaal,

Op 9 maart heb ik een live gegeven waarin ik met de Izink producten aan de slag ben geweest.
Hiermee heb ik een achtergrond gemaakt die ik later tot vakjes kaart heb gesneden.


De Izink inkt spray`s zijn 2 van de 6 nieuwe kleuren.
En daarbij had ik de embossing poeder en gouden metal inkt ook gebruikt.
De glitter van Lavinia past daar weer heel mooi bij, wat ik aan de randjes heb verwerkt.


De bloem die ik voor de achtergrond heb gebruikt, is van Art By Marlene.
Deze vond ik heel geschikt voor deze kaart.


Op de voorkant heb ik ook nog een enkele bloem geplakt die ik ingekleurd heb met
de Izink inkt spray.

En zoals jullie wel gewend zijn, heb ik ook nog weer een beschrijving van de kaart met de maten.

Spray de inktspray op aquarel papier. Ik heb hiervoor een A5 vel gebruikt.

Zet er script stempels op met Izink Metal gold.

Maak het anti statisch.

Stempel de bloemen met Versamark inkt en strooi er embossingpoeder op.

Verhit het zodat de embossingpoeder smelt.

Stempel eventueel nog een keer met gold

Snijd nu van het vel de volgende maten:





Deze stukjes plak je op een basis van 14,5 x 14,5 cm en die basis plak je dan weer op een dubbele kaart van 15 x 15 cm.

En wil je nog eens kijken hoe ik het gedaan heb, dan is dit de live uitzending van die avond:


            

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en er misschien een ideetje aan over hebben gehouden.

De producten die ik gebruikte, die kan je hier vinden:

https://www.hobbyvision.nl/en/09-03-2022-janet-blaauw-vakjes-kaart.html


 

3 opmerkingen:

jackelien zei

Super mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een hele mooie kaart.
Groetjes Miranda