Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 23 maart 2022

Good Vibes

 Hoii allemaal!

Vandaag mag ik jullie weer een nieuwe creatie laten zien. Deze keer ging ik aan de slag in mijn TN van Elizabeth Craft Design. In deze planner kan je pagina's maken die je achter elastiek schuift. Zo kan je elke keer weer pagina's toevoegen of er tijdelijk uithalen. Ik ga met dit soort pagina's ook altijd een beetje anders werken dan bij planner pagina's. In de TN maak ik veel meer gebruik van verschillende soorten mediums, komt dat ook nog eens een keer op hahaha.

Allereerst ben ik begonnen met het stansen van de basispagina. Hiervoor gebruikte ik stans 1921 en off white papier.  Ik heb het vervolgens een mat laag hierop gemaakt die 0,5 cm kleiner is. 
Voor de mat laag gebruikte ik het designpapier Urban Jungle van Mintay.
Het fijne is dat je hiervoor prima het kleine paperpadje kan gebruiken.
De randen heb ik bewerkt met een beetje Distress Ink Ground Espresso.


In het paperpad zit een velletje designpapier met een houtstructuurtje in hexagons. Dit heb ik uitgeknipt.
Ook heb ik de Journal Edges stans gebruikt om een leuk randje te stansen aan het papier.
Dit stuk papier heb ik op maat gesneden en voorzien van een mooi groen kleurtje watercolour.
Ook de watercolour is van ECD.
Voordat ik dit groene stukje vastplakte heb ik er wat gouden structuurpasta op aangebracht.
Ik gebruikte de Cosmic Shimmer Ultra Sparkle Golden Sand.


Als middelpunt gebruikte ik de doily stans met daarop een plaatje uit het paperpad.
Rondom dit plaatje heb ik ook wat structuur pasta in het goud aangebracht. 


Dan zie je vast dat ik nog wat leuke takjes heb gestanst.
Één takje heb ik gekleurd met Distress Oxide Spun Sugar.
De andere takjes heb ik voorzien van meerdere laagjes Distress Embossing Glaze, Salvaged Patina en Tattered Rose. 



Ook heb ik nog een leuke bloempot gestanst uit het Home Jungle Kit.
Hier nog een leuke wegwijzer in met wat tekstjes erop en een bloemmetje.
En zo is mijn pagina al weer klaar.


Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben gekregen.
Bedankt voor het langskomen en tot snel!

Liefs Lisanne


Alle gebruikte artikelen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl 
Klik je op de afbeelding, dan kom je meteen op de juiste plek.


   
    
  
   
   

2 opmerkingen:

jackelien zei

Heel erg mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha