Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 28 februari 2022

Card franse buldog Michonne

  Hallo allemaal,

Jaaaaa en dan kom je deze stempel tegen van Art by Marlene . 
Deze stempel kon ik echt niet laten liggen. 
Wij hebben namelijk een hondje..... Michonne heet ze en ook een Franse Buldog. 
Echt..... een evenbeeld als op deze stempel.
Michonne is zo'n lief en vrolijk hondje ,dat ik dacht ik maak een kaart met het hondje in ook vrolijke kleuren, wat helemaal bij Michonne past. 


Ik ben begonnen om mijn kaart te sponsen met allerlei vrolijke kleurtjes.
 Hele kleine plekjes per kleur .....zodat je veel verschillende kleuren op je kaart krijgt.
Daarna heb ik het hondje gestempeld op de kaart en nog een keer op een ander papiertje gestempeld.
Deze heb ik uitgeknipt en op het hondje op de kaart gelegd.
Met een donkere kleur heb ik de kaart verder gesponsd over de felle kleurtjes heen. 
Wel het uitgeknipte hondje goed op zijn plek houden .
Je sponst dus als het ware om het hondje heen.
Hierna heb ik water op de kaart gespetterd zodat er allemaal leuke vlekjes ontstonden. 
Daarna heb ik het uitgeknipte plaatje verwijderd .
En dan zie je dat het hondje  met zijn felle kleurtjes goed duidelijk is en er uit springt.
 Met een stencil heb ik wat structuurpasta aangebracht en met een zwarte fineliner om de figuurtjes een lijntje getekend.
Met een witte gelpen heb ik de grotere vlekjes omlijnd. 
Ook ben ik met een witte gelpen om het hondje gegaan, de voetjes wit gemaakt en hier en daar nog witte accentjes aangebracht.
De randen gesponsd met zwarte inkt zodat er watt diepte ontstaat en de kaart gemat op zwarte en lila cardstock.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren mocht je vragen hebben , stel ze gerust

Groetjes Corry
xxxx

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen