Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 22 december 2022

3 kaarten met een prachtige stans

Hallo allemaal,

Deze mal van StudioLight kon ik echt niet laten liggen. Ik vind hem zo mooi.
En je kan er allerlei kanten mee op. Zo heb ik er shaker kerst kaarten mee gemaakt.
En wel 3 stuks, want ach, ik was zo lekker bezig dus ben nog maar even door gegaan hihihi


Als eerste heb ik een cardstock van 15 x 15 gesneden en daarop designpapier geplakt van 14,5 x 14,5 cm. Achterop deze kaart heb ik de mal met de open swirls gelegd en heb er met een potlood even omheen getekend. daarna heb ik er het getekende vierkant uitgesneden maar dan iets kleiner dan 
de omtrek van het vierkant.  Nu heb ik dus een open kaart. Hier plakte ik mica (transparant papier) achter. Even met wat wasverzachter over het mica heen en goed uitwrijven zodat het niet meer statisch is. Daarna heb ik de stans met de swirls uit een stuk cardstock gestanst en op de kaart geplakt.
Op de achterkant van dit deel aan de randen foamtape geplakt. Dit deel heb ik even opzij gelegd.

Nu heb ik een dubbele kaart van 15 x 15 cm gesneden, dus 15 x 30 cm dubbelvouwen.
Hierop heb ik het vierkant geplakt die ik in het begin had uitgesneden.

Op de basiskaart met het vierkant erop heb ik wat schudmateriaal gelegd en 
heb er het deel met het foamtape en mica opgeplakt.


En op de kaart heb ik diverse plaatjes geplakt.
Dit doe ik graag in diverse hoogtes met diverse maten foamtape of lijm uit een lijmpistool


Ook nog even lekker gespetterd met een Posca pen en langs de randjes parelketting geplakt.


En deze is precies het zelfde gemaakt. 
Maar nu met ander designpapier en plaatjes.
Deze komen uit het paperpad van Paper Heaven- white as snow


En de derde, die heb ook met designpapier van Paper heaven gemaakt.
En de plaatjes, dat zijn nog oudere van AB studio.

Bij alle drie is de opbouw hetzelfde alleen het papier is anders.

Ik ga snel weer verder met de volgende kaarten, want ik moet er nog een aantal 
meer hebben om te versturen. Dus graag weer tot snel,


 

  

















 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaarten! Groetjes Betha