Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 25 december 2022

Lantaarns Crealies

  Met mijn eigen team leden doen we altijd met kerst elkaar iets toesturen.. Iets zelf gemaakts en wat cadeautjes erbij.
Het is best lastig elke keer weer iets moois te verzinnen , maar toen ik deze lantaarn zag van Crealies was ik er meteen uit... dit zou het worden.

Maar het was nog best een klus hoor om er 3 te maken. Ook nog in de stijl van de persoon zelf  dus eerst maar alles gestanst wat ik  wilde en kleuren uitgezocht.
 Heb er 1 gemaakt met papier van Mintay, 1 met Craft O'Clock en 1 met   Alchemy of Art. 

Hieronder even alle 3 apart op de foto zodat je ze beter kunt bekijken.
Ik heb dhet midden deel gemaakt van een wc rol en het onderste deel is het pizza doosje van Elizabeth Craft Design.
Heb ze wel alle 4 gelijk gepimpt met natuurlijke materialen, kleine kerstballetjes, scheeuwbolletjes, kleine paddestoeltjes etc etc.




Natuurlijk een een waxine lichtje ( op batterijen) erin.



Ik hoop dat jullie het een mooi project vinden. Ook  in andere thema;s is deze echt super gaaf om te maken!












2 opmerkingen:

Marjeta zei

Gorgeous lanterns. Happy Holidays

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha