Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 17 december 2022

6 stars of Christmas challenge - Kerstroos

 Hallo allemaal,
 
 Vandaag de laatste sterrenopdracht met het thema kerstrozen. Ik houd altijd wel van bloemen op mijn creaties, dus voor mij een leuk thema. Het is een vrij grote ster geworden, die ik als Kerstdeco in mijn hobbykamer ga hangen. Onder de toef zit een mooi frame van Anja en daar bovenop 2 poinsettia's uit wit cardstock van Vaessen. Ik heb gekozen voor de texture variant. Onder de Kerstrozen heb ik verschillende soorten takjes van Marianne Design gestoken en ook een paar dennenappels. Om de ster goed bij het seizoen te laten passen, heb ik de takjes en het designpapier met een kwastje met gesso bewerkt, zodat het lijkt of er sneeuw op de bloementoef zit.
 
 
 

 
 De nieuwe goudkleurige enamel dots van Marianne Design maken de Kerstrozen helemaal af. De enamel dots kun je ook leuk als afwerking in een hoekje van je kaart doen.

Dit was mijn inspiratie voor de uitdaging van vandaag. Doe je ook mee?
Creatieve groetjes,
Ellie

De gebruikte materialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt bij het betreffende product in de webshop.
Florence Cardstock - Texture 12x12" - WhiteDutch Doobadoo - Gesso White 250 mlMarianne Design - Mirror Paper A4 - Gold
Marianne Design - Enamel Dots - Gold GlitterMD - Creatable Tiny`s Pine conesMarianne Design - Creatable - Anja's Fancy frame

Marianne Design - Pretty Papers Bloc A4 - Winter Wonderland

Geen opmerkingen: