Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 29 december 2022

Facebook Live

Hallo Allemaal

Op 17 december heb ik een live uitzending mogen geven
in de FaceBook groep - Create it with HobbyVision.
Dit keer stond de hele Live Demodag 
in het teken van Jenine's Mindful Art Collection.

Ik heb tijdens de live uitzending deze Mixed Media kaart gemaakt.




De achtergrond gedaan met Distress Oxide.
Hierop gewerkt met de mask stencils.
Ook nog Cadence reliëf metallic paste al smerend met een spatel een beetje aangebracht,.
Dit geeft een extra effect op je werk waar ik van hou.
De bloem komt uit de Inner Peace Die Cut boek.

Tijdens de live laat ik dit zien hoe ik dit alles gedaan heb.
Ik zou zeggen mocht je de live terug willen zien?
Of heb je hem gemist?

Klik dan op deze link;


De gebruikte materialen kan je hier vinden; 

Dankjewel voor het langs komen

Geen opmerkingen: