Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 26 december 2022

A Pink Christmas

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien. Ik ben aan de gang gegaan met het prachtige Sweet Winter-Paper Pad van Stamperia.



Het gestanste Strikje en de Cirkel rondom het plaatje zijn van Amy Design uit de Whispers of Winter Collectie. De Cirkel heb ik gemat op een laagje roze papier. Dit doe je door de mal om te trekken met een potlood en dan uit te knippen, daarna plak je het gestanste gedeelte erop.



Dit heb ik ook met het CardDeco Huisje gedaan.



Verder heb ik de kaart afgewerkt met ECD Florals 12 en de Winter Greens van ECD.



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze kaart.
Tot een volgende creatie.

Groetjes,