Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 13 december 2022

6 Stars of Christmas - Rendier

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik je inspireren met mijn Kerst ster 
die ik gemaakt heb ter inspiratie voor de challenge 6 Stars of Christmas
 met het thema - Rendier.

De ster mal is een oudje van Dutch Doobadoo, een Shape Art.
Deze (grootste maat) heb ik overgetrokken op wit linnen karton
 met behulp van de magneetbord.
Vind dit echt een onmisbaar hulpmiddel.
Je werk verschuift dan tenminste niet.

Daarna Design papier genomen van het merk ScrapBoys 
van de serie Christmas Time en hiervan de papier blok 30,5x30,5cm.
De randen heb ik bewerkt met de Distresser 
en Distress inkt kleur Vintage Photo.

In dit paperpad zitten ook mooie ronde en ovale lijstjes.
Deze kan je volgens de plaatjes (randjes) uitknippen 
en het midden ook weg knippen.
Dus langs de buitenste en binnenste plaatjes knippen.
Ook zitten er kaarten bij van o.a dit rendier.
Deze heb ik uitgeknipt en deze in de cirkel lijst geplakt.
Zodanig dat de onderkant in de binnenrand zit.
De bovenkant (hertenkop) laat ik bovenop uitkomen.

Alles zit twee keer in de paperpad.
Daarom nog eens een rond lijstje genomen
en daarvan de onderste bloemen uitgeknipt.
Deze als 3D opgeplakt, maar eerst de plaatjes wat gebold
met een bolpen.
Even goed gekeken wat op de achtergrond staat 
en deze bloemblaadjes dan ook weg geknipt.
Geeft echt een leuk 3D effect.
Ook deze bloemen een Vintage Photo kleurtje gegeven.

Daarna op de hoeken Crystal Drops van Nuvo toegepast.
Bovenin een eyelet met daar doorheen een organza lintje.
Tekst erop van Craft 'O Clock, deze waren van vorig jaar.

Ik hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

  
 

 

 


1 opmerking:

Wilma zei

Prachtig gedaan Anita, hele mooie creatie geworden!
GROET, Wilma.