Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 14 december 2022

6 starts of Christmas - ijskristallen/sneeuwvlokken

Hallo allemaal, 

Deze Ster heb ik gemaakt met het mooie Design Papier van Margaret Design- My CrafTime-Winter It's Coming.
In de Hobbyvision facebook groep  zijn we met 6 stars of Christmas gestart en de 3de opdracht luidde ijskristallen/ sneeuwvlokken.
Dit is mijn voorbeeld.


 De randjes van de Ster heb ik ingesmeerd met lijm en daarna bestrooid met Eis Kristall. Dit geeft een leuke Twinkel aan je project.


 De ster heb ik in laagjes opgebouwd door tussen alle laagjes Design Papier, dubbelzijdig Foamtape aan te brengen.


De bloemen komen ook uit dezelfde collectie, deze heb ik uitgeknipt, gevormd en in laagjes opgebouwd en vastgeplakt met het lijmpistool. Voor de Finishing Touch heb ik een mooi steentje in de hartjes van de bloemen geplakt. Uit Glitterpapier wat takjes van ECD gestanst en deze hier en daar tussen de bloemen gestoken. Op de bloemen heb ik wat Stickles aangebracht voor een extra Twinkel.

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze creatie.
Tot een volgende keer.

Groetjes,







1 opmerking:

Wilma zei

Wat 'n prachtige creatie heb je gemaakt Corrie, in deze winterkleuren! Heel mooi gedaan.
GROET, Wilma.