Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 18 december 2022

FBLive - Anita

  Hallo Allemaal

Op 28 november heb ik een live uitzending mogen geven
in de FaceBook groep - Create it with HobbyVision.
Dit keer had ik een Mixed Media Canvas gemaakt
met Finnabair Clay Moulds 
en op kleur gebracht met de kleurmiddelen van Cadence.



Ik heb dit keer de binnenkant van een canvas genomen.
Zo lijkt het meer een fotolijstje toch?
Weer eens wat anders.
De rand heb ik gedaan met structuur paste,
al deppend met een spatel.
Tijdens de live laat ik dit zien hoe ik dit gedaan heb.
Ik zou zeggen mocht je de live terug willen zien?
Of heb je hem gemist?

Klik dan op deze link;
DEEL 1
deze gaat over de opbouw;

Helaas kreeg ik het niet af tijdens de live,
maar ik heb een vervolg gefilmd.
Deze gaat over het op kleur brengen 
DEEL 2;


De gebruikte materialen kan je hier vinden; 




Dankjewel voor het langs komen

Geen opmerkingen: