Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 12 december 2022

6 Stars of Christmas - Goud

Hallo allemaal.
Vandaag  zijn we in de create it with hobbyvision facebook groep gestart met een kleine kerst challenge.
Dit keer  gaan we in 6 dagen tijd, 6 verschillende sterren maken.
Ik mag de eerste dag meteen beginnen en de opdracht  is verwerk goud op je ster.
De basis moet dus een ster zijn .

Ik heb de ster van crealies 3 keer uitgestanst. Eerst uit cardstock, toen uit ribbelkarton en de laatste uit het design papier van Craft o'Clock. Ik heb de randjes ervan bewerkt met wat gesso.



Daarna begon het opbouwen van de ster. Ik wilde de bloemen van Elizabeth Craft Design er ook graag op verwerken dus die had ik eerst uit rood karton gestanst en in elkaar gezet,. In het midden zitten goud kleurige kraaltjes.



De bloemen heb ik onderaan geplakt met daarachter wat sisal en natuurlijk (goud) kleurige blaadjes, en witte takjes. Ook had ik wat blaadjes uit deze lijn geknipt en die erachter geplakt.
Ook met de poscapen natuurlijk winterse spetters gemaakt zodat de bloem ook een beetje besneeuwd is geraakt.

Verder nog  lint aan de bovenkant gestrikt met wat belletjes eraan en  en natuurlijk mag een tekst niet ontbreken. deze is van Creatieve Expressions.

Ik hoop dat jullie gezellig mee gaan doen met deze kleine challenge!
Hop daarvoor even naar onze groep!
( Klik op onderstaande logo dan kom je in onze facebookgroep)



Bedankt weer voor het kijken en lezen  van mijn blogpost!
Hieronder weer de lijst met gebruikte artikelen.




 








1 opmerking:

tine zei

Beste Tiets,

hier kan ik enkel op reageren met,
telkens opnieuw is het genieten, kijken en nog eens kijken, wat er allemaal te zien is overal en tussen

groetjes
Tine