Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 18 december 2022

6 stars of Christmas kerstman

 Hallo Allemaal 

Deze keer laat ik jullie een ster zien, die ik heb gemaakt,
als voorbeeld voor de challenge 6 stars of Christmas (kerstman)
Ik ben begonnen met de ster blauw distressinkt te spons te sponsen.
In het midden heb ik de ster iets lichter gelaten.

Op de linker, rechter en bovenste punt,
heb ik door een stencil met sterren, 
goudkleurig grove structuurpasta aan gebracht.

Daarna heb ik de plaatjes van de kerstman, kerstboom en het hondje
 er met foam tape opgeplakt.

Hier en daar heb ik een beetje .....pasta aangebracht en verhit met de heattool.
De pasta zet uit en begint te bobbelen , dit geeft een leuk sneeuweffect.

De randen heb ik bewerkt met een kwastje en gesso
 zodat het een mooie sneeuw effect geeft

Als laatste heb ik nog met witte verf, spetters aangebracht 
en boven aan de ster een grote strik gelijmd

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren